Personalet barnehageåret 2019-2020

Ferdig med planleggingsdagene, og klar for å ta imot nye og "gamle" barn

Etter to dager med planlegging har personalet blitt litt bedre kjent med hverandre, snakket seg gjennom de store rammene og lange linjene i barnehagen som organisasjon, samt klargjort avdelingene for å gi barna en god start på nytt barnehageår. Nå ser vi frem til hverdagen, og skape hverdagsmagi sammen med barna.

På bilde fra venste: Rebekka Egeland, Eli Birkedal, Kristin Askeland, Edel Syvertsen, Liv Marit S. Østebø, Reidun Holstad, Torill V. Haaland, Liv Grethe Kvelland, Charlotte S. Mangersnes, Miriam Wächter, Inger P. Birkeland, Henny Marie Fylkesnes, Dorrit Lauvås, Asbjørg Midtun og Maria Byrkjedal. Olesya Salomatova var ikke tilstede da bilde ble tatt, men er ansatt hos oss fra september til mars.