Nytt år - nye muligheter

Fint å starte et nytt år, og kjenne på forventninger, glede og nysgjerrighet. Hva vil dette året bringe?

Selv om hver dag er en ny mulighet, gjør vi oss gjerne noen ekstra tanker når et nytt år ligger foran. I Lube har vi forventninger om at 2023 blir et godt år, med masse god lek, læring, vennskap og glede!

Med vinter som tema i januar, har vi gode forutsetninger for å nå målet vårt om å gi barna erfaringer med vinter, kulde, snø og is. Når vi ikke har frost ute, kan vi bruke fryseboksen til å gjøre vann om til is. Her er mye å undre seg over sammen med barna. Gjennom bibelfortellingen vil vi formidle Guds gode skaperverk, med ulike årstider og skiftende vær. Selv om tidene skifter, er Gud den samme som passer på.